jibban

Direktlänk till inlägg 13 maj 2011

Fredag den 13:de!

Av Josefin Blomdahl - 13 maj 2011 18:49

Hej! Idag är det Fredag den 13:de! Har det hänt något spännande för er?    För mig har de i alla fall hänt lite grejer, nästan läskigt att det stämmer!    Aja, nu är det i alla fall en slapp helg som väntar!    Blir väl Vampire Diaries om 1 timme ungefär, för jag hoppas det går idag...   Så tråkigt väder ute nu också, bara regnar och regnar...   Lyllo min pappa som är i Barcelona, där lär de ju vara sol och hur bra väder som helst!   Ja, ni får ha det så bra än så länge så får jag väl putta in något fler inlägg och helst lite oftare!   

// Josefin   


 

 
 
Alexandra

Alexandra

18 maj 2011 15:41

sv: kul att du är med och tävlar om valfritt märkesplagg :D

http://vadfanskajagheta.se

 
alexandra

alexandra

31 maj 2011 14:43

Hej!
vinnaren av det valfria märkesplagget/produten är nu utsedd och finns länkad längst ned i det gamla tävlingsinlägget som du hittar på KATEGORIER>TÄVLINGAR!! och sen är det bara scrolla tills du hittar inlägget! SUPERKUL ATT DU VAR MED OCH TÄVLADE!

Nu har jag startat en ny tävling där du har en ny chans att vinna valfritt märkesplagg/produkt från bla converse gucci, louis vuitton osv precis som innan:)
Det är bara klicka här på länke för att komma dit;
http://vadfanskajagheta.se/2011/may/tavling-vinn-valfri-markesplaggprodukt.html#comment

http://vadfanskajagheta.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:))

Av Josefin Blomdahl - 17 november 2011 21:20


Hej! Jag har verkligen inte bloggat på evigheter och då menar jag det!!! Men ni skulle vara väldigt gulliga om ni ville gilla detta: http://www.pluggmusik.se/spellistor/pluggar-du-sa-pluggar-jag  :))     ...

Av Josefin Blomdahl - 14 juni 2011 00:34

Idag var som den första riktiga dagen på Sommarlovet! Dock fick vi ju de i Fredags men räknar inte helgen    Idag har man varit på Boda Borg i Östersund ( ja jag bor väl i Östersund men endå   ) Tänkte att jag kunde sätta mig och vila ett tag i fotöl...

Av Josefin Blomdahl - 31 maj 2011 18:38

För den sämsta uppdateringen ska ni få se på något kul och roa er i någon minut        // Josefin      ...

Av Josefin Blomdahl - 1 maj 2011 17:19

Jag vet! Dålig uppdatering som vanligt, men det får nog bli så att jag slänger in inlägg så fort jag kan    I alla fall så har vi haft lov den här veckan!    Alltid härligt med lov! Har varit i stugan och där har jag inget internet, tänkte testa om d...

Av Josefin Blomdahl - 21 april 2011 17:02

Förlåt för usel uppdatering men förra veckan har jag varit förkld så de blev inget bloggande då...Och i helgen har jag inte varit hemma för då var jag och spelade sista tävlingen i Badminton för den här säsongen och de gick bra! Kom 2:a i Mixed dubbe...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards