jibban

Direktlänk till inlägg 8 april 2011

Friday!

Av Josefin Blomdahl - 8 april 2011 15:09

Fredag idag! Vanlig skoldag också...Vi var på en konsert eller typ något musikal aktigt. Fortsatte med min tavla på bilden också    Hann dock bara göra bakrunden på den. Jag tog bild på den med bakrunden målad fast den är i min mobil och jag vet inte hur man för över bilderna från den till datorn   Men ni får se den när den är klar i stället  Aja, andra avnsittet av Älska mig kommer upp snart också! Sen ska jag försöka mig på att göra en ny header och får jag till något blir kanske designen på bloggen ändrad också, beror på vilken färg den blir i ! Men vi hörs snart (med en ny design kanske?) Ha de bra!

// Josefin   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:))

Av Josefin Blomdahl - 17 november 2011 21:20


Hej! Jag har verkligen inte bloggat på evigheter och då menar jag det!!! Men ni skulle vara väldigt gulliga om ni ville gilla detta: http://www.pluggmusik.se/spellistor/pluggar-du-sa-pluggar-jag  :))     ...

Av Josefin Blomdahl - 14 juni 2011 00:34

Idag var som den första riktiga dagen på Sommarlovet! Dock fick vi ju de i Fredags men räknar inte helgen    Idag har man varit på Boda Borg i Östersund ( ja jag bor väl i Östersund men endå   ) Tänkte att jag kunde sätta mig och vila ett tag i fotöl...

Av Josefin Blomdahl - 31 maj 2011 18:38

För den sämsta uppdateringen ska ni få se på något kul och roa er i någon minut        // Josefin      ...

Av Josefin Blomdahl - 13 maj 2011 18:49

Hej! Idag är det Fredag den 13:de! Har det hänt något spännande för er?    För mig har de i alla fall hänt lite grejer, nästan läskigt att det stämmer!    Aja, nu är det i alla fall en slapp helg som väntar!    Blir väl Vampire Diaries om 1 timme ung...

Av Josefin Blomdahl - 1 maj 2011 17:19

Jag vet! Dålig uppdatering som vanligt, men det får nog bli så att jag slänger in inlägg så fort jag kan    I alla fall så har vi haft lov den här veckan!    Alltid härligt med lov! Har varit i stugan och där har jag inget internet, tänkte testa om d...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards