jibban

Alla inlägg under mars 2011

Av Josefin Blomdahl - 29 mars 2011 18:41

Hej! Tänkte tipsa om en super tävling! Du kan vinna en One Pice i valfri färg värd upp till 999:- ! För att komma till tävlingen klicka dig in på Alexandras blogg www.vadfanskajagheta.se eller gå via direkt länk http://vadfanskajagheta.se/2011/march/ta...of-swed.html#comment Skriv en kommentar att du är med och länka vilken One Pice du vill vinna! Enklare än så kan de inte bli !!!

// Josefin   

Av Josefin Blomdahl - 24 mars 2011 22:49

Oj då, var de inte jag som skulle blogga den här veckan ?    Aja, har haft ganska fullt upp också så har inte hunnit direkt heller. Ja, imorgon drar jag igen då ! Hei Norge her kommer jeg! Hihi...    Och nu har de varit både sista säsongen av Solsidan och sista avsnittet av Svaleskär, vad ska man titta på nu då...?   Ja snart är de första April också vad ska man trycka i någon för lurt då ? Kommentera vettja!

// Josefin             



Av Josefin Blomdahl - 18 mars 2011 16:17

Hej! Nu sticker jag till Härnösand över helgen så de blir inget bloggande då !

Kommer hem på Söndag, hoppas jag hinner se Solsidan då annars blir de väl till att se på datorn    Tidsbegränsat inlägg kan man nog säga för nu måste jag skynda mig! Hej då, (så länge!)

// Josefin   

Av Josefin Blomdahl - 16 mars 2011 19:03

Svalekär ! Svalekär ! Svalekär ! Svalekär ! Svalekär ! Svalekär ! Svalekär !

Ja, behöver jag säga mer än att de är 1 avsnitt kvar nu om man inte räknar med de som kom ut idag då...   


  


// Josefin   

Av Josefin Blomdahl - 14 mars 2011 19:21

Hej! Bloggar för dagarna som gått nu då   

Lördag: Ja, var ju på Marknaden igen då med Ida    Köpte mandlar till mamma med sånt där rosa på ( vet inte om de är typ mandelmassa/marsipan? ) för de ville hon ha !    Vi var nere där ganska tidigt åkte ner 11.15 så vi vart " Färdig " på marknaden ganska fort, så då gick vi på stan lite grann. Köpte en " Make up remover " så jag slipper stå och gnugga bort de. Vi vart väl klar där vid typ 14.30 kanske, och då hade vi ätit också så sen gick vi hem.


Söndag: Ja, de hände faktiskt inte så mycket då förutom att jag visste att skolan skulle börja på Måndagen igen...    Såg på " Solsidan " och de var kul !   


Måndag: Skola igen då, började kl. 09.00 ganska soft ändå. Slutade väl vid 14.00 gick hem då. Satt sig vid datorn försökte sig på att fixa So läxan, halvt fädig nu. Träning sen då, de gick bra ! Ska se på " Familjen annorlunda " kl. 20.00 tror de är sista avsnittet idag... Ska träna lite mer inför Engelska provet vi ska ha imorgon. Tror de blir bra jag    Ha de bäst !

// Josefin   

Av Josefin Blomdahl - 11 mars 2011 18:53

Ja de vart Marknad idag igen    Detta köptes: Brända Mandlar, Lila Foppa Tofflor, 4 Stycken " Toffel Smycken ", 2 Par Strumpor i " Lysande " färger ( Rosa, Lila )    Nu ska jag vara rolig! För jag ska på Marknad imorgon igen...!    Fast då ska jag gå med Ida !    Och om en timme börjar Vampire Diaries!    Jag är fortfarande ovan med att de är på Fredagar och inte på Torsdagar...    <---- Snyggt ? Hihi   

// Josefin   

Av Josefin Blomdahl - 10 mars 2011 22:01

Idag har jag varit på marknad!    Köpte en Langos och den var inge god...    Tror jag ska gå ner imorgon igen och köpa brända mandlar, mums!   

Aja, köpte en ny mascara idag på H&M ska nog köpa en remover i morgon så jag slipper stå och gnugga bort den    Min mamma fyller år i dag så man fick sig en bit tårta också, den var god! (hemgjord)  Ja, vi får se vad som händer sedan då, Ha de bra!

// Josefin   

Av Josefin Blomdahl - 9 mars 2011 14:22

Hej! Idag kommer ett nytt avsnitt av Svaleskär ut på svtplay.se! Jag har inte sett de än men jag ska nog klicka mig in och se de    Och visste ni att hon som spelar Sara i Svaleskär har blogg ? De visste jag och här kommer adressen till den: http://cplilleskutt.blogg.se/   Och nu heter hon ju inte Sara utan hon heter Rebecca Holst    Men aja, nu ska jag se på Svaleskär gör de ni också! Kommer ut varje Onsdag kl.06.00 ! De dåliga är att de snart inte är några avsnitt kvar    Men de bra är att det kommer komma ut en Svaleskär box med alla avsnitt i!    Självklart meddelar jag när de är dags för den att komma ut!


  


// Josefin   

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards