jibban

Alla inlägg under maj 2011

Av Josefin Blomdahl - 31 maj 2011 18:38

För den sämsta uppdateringen ska ni få se på något kul och roa er i någon minut   



// Josefin   


Av Josefin Blomdahl - 13 maj 2011 18:49

Hej! Idag är det Fredag den 13:de! Har det hänt något spännande för er?    För mig har de i alla fall hänt lite grejer, nästan läskigt att det stämmer!    Aja, nu är det i alla fall en slapp helg som väntar!    Blir väl Vampire Diaries om 1 timme ungefär, för jag hoppas det går idag...   Så tråkigt väder ute nu också, bara regnar och regnar...   Lyllo min pappa som är i Barcelona, där lär de ju vara sol och hur bra väder som helst!   Ja, ni får ha det så bra än så länge så får jag väl putta in något fler inlägg och helst lite oftare!   

// Josefin   


 

Av Josefin Blomdahl - 1 maj 2011 17:19

Jag vet! Dålig uppdatering som vanligt, men det får nog bli så att jag slänger in inlägg så fort jag kan    I alla fall så har vi haft lov den här veckan!    Alltid härligt med lov! Har varit i stugan och där har jag inget internet, tänkte testa om det funkade med grannens internet men det räckte inte enda fram    Ja imorgon är det skola igen, tur att det inte är så många veckor kvar i alla fall!    Jag har väl igentligen inte så mycket att säga just nu men ni får ha det bra!

// Josefin   


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards