jibban

Alla inlägg under april 2011

Av Josefin Blomdahl - 21 april 2011 17:02

Förlåt för usel uppdatering men förra veckan har jag varit förkld så de blev inget bloggande då...Och i helgen har jag inte varit hemma för då var jag och spelade sista tävlingen i Badminton för den här säsongen och de gick bra! Kom 2:a i Mixed dubbel U15 och 3:a i Dam dubbel U15    Den här veckan har jag dock varit både frisk och hemma men inte hunnit skrivit så mycket eller ingenting alls. Den här veckan har vi i alla fall haft elevens val på skolan och jag kom in på Hemkunskap och de var jätte roligt! Vi fick både baka och laga mat och så fick vi äta en stor buffe´ som alla hjälpt till att laga och de var så himmla gott!    Och idag fick man påsklov så nu kan man ta de lugnt hela nästa vecka! Så skönt! Fler inlägg ska jag försöka hinna med också, de kommer!

// Josefin   

Av Josefin Blomdahl - 8 april 2011 20:03

Hej! Ser ni något nytt ? Ja bloggdesignen! Vad tycker ni? Hur blev den ? Själv vart jag ganska nöjd, den får la duga !    Nu blir de att kolla på Talang! Ha de gött!!!

// Josefin   

Av Josefin Blomdahl - 8 april 2011 15:09

Fredag idag! Vanlig skoldag också...Vi var på en konsert eller typ något musikal aktigt. Fortsatte med min tavla på bilden också    Hann dock bara göra bakrunden på den. Jag tog bild på den med bakrunden målad fast den är i min mobil och jag vet inte hur man för över bilderna från den till datorn   Men ni får se den när den är klar i stället  Aja, andra avnsittet av Älska mig kommer upp snart också! Sen ska jag försöka mig på att göra en ny header och får jag till något blir kanske designen på bloggen ändrad också, beror på vilken färg den blir i ! Men vi hörs snart (med en ny design kanske?) Ha de bra!

// Josefin   

Av Josefin Blomdahl - 7 april 2011 20:26

Sorry för dålig uppdatering !   Men de är så här, varje gång jag går in på datorn glömmer jag typ bort vart de är jag ska gå in!  De är så många sidor som ska besökas och alltid är de något man glömmer bort och där finns då bloggen... Men jag ska försöka bättra mig promise!   Eller: Jag lovar, de är sant! Men jag lovar!!! ( Saras "Citat" från Svaleskär )    Aja, längtar tills imorgon! Ska fortsätta med en tavla jag håller på med på bilden, än så länge är de bara på skissat på tavlan men så himmla nöjd än så länge ! Får se hur de blir med färg på   Ska nog ta med kameran så kan jag ta kort och kanske slänga upp här sen ? Är ändå massa bilder som jag skulle tagit in i datorn för länge sen, men de blir kanske imorgon då ! Ha de bra, så hörs vi kanske imorgon i hope!   

// Josefin   

P.S Glömmde de där med videoklippet som skulle upp i måndags men nu medans jag kommer ihåg de ska jag testa och ladda upp !

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards